Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлики м/у 1.4ТС и 1.6ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    само с него не става. трябва да се вземе под внимание и височината на блока, диаметъра на буталото и разстоянието до буталния болт. също и дали главата ще се справя с пълненето.
    Диаметъра на буталото е същият,главата също мисля е същата(ако греша ме поправете),сущото предполагам и за блока.За разтоянието до боталния болт нямам коментар.

    Comment


    • #17
      http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...cal/engine.PDF - това ще трябва да изглади всички спорове - както се вижа, кашата е голяма и май разликата е само в кубиците....
      Last edited by serafim; d.m.y г., 22:45.
      sigpic
      Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

      Comment


      • #18
        Много полезен линк е дал колегата.Инфото отговаря на голяма част от въпросите ми.До колкото разбрах има разлики в главите(клапани,пружини и т.н.),ЕКУ-тата са еднакви.Нещото на което се зачудих е,защо коляновият вал е под една графа и за трите двигателя (1.4,1.6 и 1.7)?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
          http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...cal/engine.PDF - това ще трябва да изглади всички спорове - както се вижа, кашата е голяма и май разликата е само в кубиците....
          Браво колега! Много на място е линкът!
          Таблицата с диаметърите на клапаните показва, че 1.6ТС и 1.8ТС имат еднакви клапани, а 1.4 е в друга графа...
          Също така леглата на клапаните на 1.6 и 1.8 са еднакви по размери и отново 1.4тс е в друга графа.
          Ето я таблицата:



          Друга разлика са биелите отново според таблиците като те са различни за всеки тип двигател...утре ще си играя да изровя конкретната таблица.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment

          Working...
          X